Elérhetőségek

Szlovén kongresszus 2014

2014. október 24., 09:31
Magyar Szekciós alelnökök vizitációja a szlovén IPA kongresszusán

Az IPA Magyar Szekció képviseletében Mészáros Mária alelnök Asszonnyal vettem részt az október 24. és 26. között Portoros-ban megrendezett Szlovén IPA Szekció éves kongresszusán. Odaérkezésünkkor  már igazi IPA barátsággal fogadtak a házigazdák, akik közül többet is régi ismerősként üdvözölhettünk. Szállásunk egy szép négycsillagos hotelben volt, melynek minden szobájához tartozott erkély, amelyről gyönyörű kilátás volt a tengerre.

A szobák elfoglalását követően egy kis sétára indultunk, majd az esti vacsora után még a hotel halljában a házigazdákkal és több meghívott szekció képviselőjével baráti eszmecserét folytattunk, a még addig ismeretlen arcokkal névjegykártyát cseréltünk és az etikett elvárásainak megfelelően a kialakuló barátságra gyümölcslevet fogyasztottunk.

Másnap a reggeli után részt vettünk a kongresszus ünnepélyes megnyitóján, ahol az elismerések átadására is sort kerítettek. Ezt követően a meghívott vendégeknek kultúrális program következett. Elvittek minket a kb. 100 km-re lévő Lisjak pincészetbe borkóstolásra. A pincészet pár éve épült, nagyon szép épületegyüttes volt, mely a helyi építészeti hagyományokat is remekül ötvözi. A kóstoltatott borok nagyon finomak voltak, palackjuk pedig egyedi. A borkóstolás után a visszafelé úton megnéztünk egy érdekes katonai múzeumot is. Este aztán a gálavacsora következett, ahol házigazdáinknak átadtuk szekciónk ajándékát is. Az este (és ahétvége folyamán) Mészáros Mária többekkel egyeztetett a decemberben általunkszervezett Troop ünnepségről is. Vasárnap reggeli után indultunk haza. Bár sokan mondják, hogy Portoros nem valami szép, mivel kikötő város, ahol mi voltunk, arra a részre ez nem volt mondható, sőt az ellenkezője volt igaz.

Ribes Attila

« Vissza az előző oldalra!